بسته تصویری آموزش کتاب جواهر البلاغه در کمتر از ۳۵ ساعت – مدرس مصطفی قاسمی

تومان50000

(دیدگاه 1 کاربر)

توضیحات

بسم الله الرحمن الرحیم

کلیپ معرفی بسته آموزش جواهر البلاغه

معرفی مختصر بسته تصویری و صوتی آموزش جواهر البلاغه در کلیپ کوتاه زیر مشاهده کنید: صوت آموزش جواهر البلاغه مطول صوت بلاغت آموزش بلاغت عربی

بسته تصویری آموزش جواهر البلاغه به همراه متن خوانی کتاب و تکمله هایی از کتاب مطول و مختصر

کتاب جواهر البلاغه از کتاب های رایج علم بلاغت است که در حوزه علمیه تدریس می شود و می توان آن را یکی از بهترین کتاب هایی برشمرد که بلاغت را با زبان بسیار روان به همراه مثال های قرآنی بسیاربیان کرده است و نسبت به کتاب های دیگر در علم بلاغت متن روان تر و شیوا تری دارد و در بردارنده عمده مطالب علم بلاغت است.

به همین دلیل این محتوای آموزشی را با هدف آموزش روان و تصویری کتاب جواهرالبلاغه آماده کردیم. تا این که هرشخصی که تمایل به یادگیری علم بلاغت دارد بتواند به کمک این آموزش ها در کمترین زمان و با کیفیت بسیار بالایی این کار را انجام دهد.

می توانید پی دی اف کتاب جواهر البلاغه را از این جا دانلود کنید.

اطلاعات کلی محصول آموزشی جواهر البلاغه

مخاطبان:

  1. تمام کسانی که می خواهند علم بلاغت را در سطح خوبی فرا بگیرند.
  2. طلابی که علم بلاغت را سال های قبل فراگرفته اند و الآن قصد مرور سریع مطالب را دارند.
  3. دانشجویان زبان عربی و علوم معارفی که قصد دارند زبان عربی را در سطح خوبی فرابگیرند.
  4. همه افرادی که می خواهند در مسیر دین شناسی به صورت اجتهادی گام بردارند.

خدمات:

  1. دریافت فایل های تصویری تدریس مباحث.
  2. فایل های پی دی اف ارائه درس ها که به کمک این فایل ها می توانید مطالب را سریع مرور کنید. تمرکز بیشتری در هنگام یادگیری داشته باشید و قبل از شروع یادگیری مباحث را پیش خوانی کنید.

مبلغ سرمایه گذاری:

قیمت این محصول آموزشی ۵۰ هزار تومان است. که در صورت هر گونه عدم رضایت می توانید تمام وجه پرداختی را دریافت کنید.

ویژگی های خاص بسته آموزشی جواهر البلاغه:

  1. زمان آموزش: کل مباحث کتاب جواهر البلاغه را به صورت کامل و خط به خط به همراه متن خوانی تمام کتاب و تکمله هایی از کتاب مطول و مختصر در کمتر از ۳۵ ساعت تدریس کرده ایم که علت اساسی کاهش زمان تدریس با وجود افزایش عمق مطالب استفاده صحیح از تکنولوژی است.
  2. روش تدریس مباحث: در تدریس مباحث سعی کرده ایم تمامی مباحثی که می تواند در عمق، حفظ و یادگیری هر چه بیشتر مباحث کمک کند مثل ارائه به صورت فیلم، ارائه متحرک، استفاده از رنگ، نقشه ذهنی ، تصویر،بزرگ نمایی، ارائه کل به جز و … را مدنظر قرار دهیم.
  3. ارائه جزوه پی دی اف تدریس: در این بسته ما فایل پی دی اف ارائه بحث را در خدمت دانش جو قرار می دهیم که داشتن جزوه به ما کمک می کند مطلب را پیش خوانی کنیم. هم چنین در هنگام یادگیری درس ها بتوانیم روی مباحث متمرکز باشیم. و در صورت نیاز فقط به تکمیل نکات بپردازیم هم چنین زمینه مرور سریع مباحث را فراهم می کند.
پیشنهاد می کنم جهت افزایش بهره وری خود در تحصیل جلسه پنجم بسته جامع مهارت های مطالعه و تند خوانی را از اینجا مشاهده کنید.

داستان شکل گیری این بسته آموزشی!!

در طول تحصیلم در حوزه علمیه با توجه به این که مباحث بسیار زیادی را به صورت مجازی(صوتی) فراگرفتم. دریافتم که طلاب در تحصیل مجازی با توجه به روش متداول مشکلات زیادی دارند. مثل زمان زیاد صوت ها، حواس پرتی و عدم تمرکز در هنگام یادگیری، کیفیت پایین صوت ها و مشکلات فراوان دیگری که وجود دارد و بازدهی دانش پژوه و کیفیت تدریس را کاهش می دهد.

بعد از مواجهه با این مشکلات تصمیم گرفتم که تمام دروس حوزوی را به سبک نوین که در آن هم زمان آموزش کاهش یابد و هم عمق آموزش افزایش یابد، تدریس کنم. برای اجرای این کار نرم افزارهای مختلف، شیوه های مختلف تدریس دروس حتی مباحثی مثل اثر رنگ در یادگیری اثر تصویر پشت زمینه اثر تصویرو….را هم مورد بررسی قرار دادم و سپس به تولید تدریس دروس حوزوی به سبک جدیدی پرداختم که آموزش جواهر البلاغه یکی ازآموزش هایی هست که به این روش تدریس کردیم.

محصولات آموزشی مشابه آموزش کتاب جواهر البلاغه:

آموزش تصویری کتاب بدایه النحو در ۳۳ ساعت

تدریس تصویری کتاب صرف ساده در ۱۸ ساعت

آموزش تصویری لغت شناسی و آشنایی با کتب لغت

جزییات محتوای آموزش جواهر البلاغه:

محتوای آموزشی جواهر البلاغه شامل سه قسمت است:
  1. تدریس محتوا: در این قسمت تمام مباحث کتاب جواهر البلاغه را طبق آخرین تغییرات کتاب( تدوین متون درسی حوزه های علمیه) با استفاده ازبرنامه فوکواسکای که از حرفه ای ترین و بروزترین ابزار های ارائه محتوا است به صورت تصویری تدریس می کنیم. که می توانید نمونه هایی از آن را در ادامه مشاهده کنید.
  2. متن خوانی: بعد از تدریس هر درس متن آن بخش را به صورت تصویری تدریس کنیم، که این بحث علاوه بر تثبیت محتوای درس به افزایش درک متن هم کمک می کند.
  3. تکمله ها: در انتهای برخی از دروس نکاتی را از کتاب مطول و مختصر به عنوان تکمله مطرح می کنیم. در این تکمله ها به تفصیل بحث و اطلاع از اقوال دیگری که در آن موضوع وجود دارد می پردازیم.

نمونه هایی از تدریس محتوا و متن خوانی کتاب:

متن خوانی جلسه سوم فصحات مفرد کلام و متکلم

بحث چهاردهم ادامه معارف

متن خوانی تقدیم و تاخیر مسند الیه

بحث محسنات لفظیه (جناس)

دانلود رایگان جلسه شانزدهم تا بیستم:

می توانید جلسه شانزدهم تا بیستم را که از بحث احوال مسند تا انتهای بحث قصر است را (به حجم ۵۶۷ مگا بایت)از این جا دانلود کنید و نمونه های بیشتری از تدریس را مشاهده کنید.

هزینه محصول آموزشی جواهر البلاغه:

قیمت این محصول مبلغ ۵۰ هزار تومان است. که در صورت هر گونه عدم رضایت می توانید تمام وجه پرداختی را دریافت کنید.

روش تهیه آموزش جواهر البلاغه:

  1.  از طریق افزودن بسته به سبد خریدتان و طی کردن فرآیند سفارش محصول می توانید محصول را تهیه کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۰۱۰۲۹۸۸۹۴ تماس بگیرید یا در پیام رسان ایتا به این شماره با آیدی (hozebarayehame@)پیام بدهید.
  2. در صورتی که تمایل دارید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت کنید با شماره ۰۹۰۱۰۲۹۸۸۹۴ تماس بگیرید یا در پیام رسان ایتا به این شماره با آیدی (hozebarayehame@)پیام بدهید.و شماره کارت و لینک دانلود محتوا را دریافت کنید.

سبحان ربک رب العزة عما یصفون و سلام علی المرسلین و الحمدلله رب العالمین

اطلاعات بیشتر

مدرس

مصطفی قاسمی

زمان

کمتر از 35 ساعت

1 دیدگاه برای بسته تصویری آموزش کتاب جواهر البلاغه در کمتر از ۳۵ ساعت – مدرس مصطفی قاسمی

  1. علی

    بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام
    این دوره خیلی مفید و کامل بیان شده و هر درس به خوبی متن خوانی شده و توضیح داده شده وبهترین خصوصیت این دوره اینست مجزا از سر کلاس ضبط شده و این امر کیفیت کار رو خیلی افزایش داده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال نظر