جزوات نموداری دروس حوزهنمودار صرف ساده- تلخیص نموداری- نقشه ذهنی کتاب صرف ساده - تدریس کتاب صرف ساده

بسم الله الرحمن الرحیم

نمودار صرف ساده به شکل نقشه ذهنی مناسب برای طلاب و دانشجویان رشته های علوم اسلامی است که می خواهند کتاب صرف ساده را مطالعه یا مرور کنند

کاربردهای نمودار صرف ساده

تلخیص نموداری صرف ساده مانند یک نقشه راه می ماند. شما می توانید با مطالعه سریع آن قبل از شروع کتاب گام اول از یک مطالعه صحیح یعنی آمادگی ذهنی و درک کلیات کتاب را بردارید و در پیش خوانی کتاب از آن استفاده کنید.
هم چنین شما می توانید از تلخیص نموداری صرف اسم برای مطالعه بخش عربی کتاب استفاده کنید. همراه داشتن این نمودار ها به شما کمک میکند در متن عربی سردرگم نشوید.

از اساسی ترین کارهایی که باید بعد از یادگیری مطالب یک کتاب صورت بگیرد تثبیت مطالبی است که یادگرفته ایم. به جرأت می توان گفت که تثبیت محتوای یادگرفته اهمیت بیشتری از یادگیری مطالب دارد. از ابزار هایی که به ما کمک می کند مرورهای منظمی برای تثبیت مطالب کتاب صرف ساده انجام دهیم نمودار صرف ساده به صورت نقشه ذهنی منظم است. ما به کمک آن می توانیم خیلی سریع محتوای اموزش دیده را برای چندین بار مرور کنیم. این کار سبب می شود عمل تثبیت به بهترین شکل صورت بگیرد. زمانی که ما عمل مرور را بتوانیم سریع انجام بدهیم انگیزه ما برای مرور مطالب بیشتر می شود. علاوه بر این یادگیری مطالب به صورت دسته بندی شده و منظم حفظ کردن مطالب را ساده می کند. حافظه مانند یک کمد مرتب است و هرچه نظم یادگیری بیشتر باشد ماندگاری مطالب در ذهن ما بیشتر می شود.

این نمودار نیز برای افرادی که کتاب صرف ساده را خوانده اند و قصد مرور مطالب را دارند عالی است.

هم چنین می توانید از این نمودار ها برای مرور سریع مطالب در شب امتحان استفاده کنید.

شما می توانید نمودارصرف ساده به شکل نقشه ذهنی را از صفحه بسته آموزش تصویری کتاب صرف ساده درحدود۱۸ساعت رایگان دانلود کنید.

سبحان ربک رب العزه عما یصفون و سلام علی المرسلین الحمد لله رب العالمین

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر